Často kladené dotazy

  1. Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
  2. Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes váš eshop?
  3. Kolik stojí doprava / poštovné?
  4. Jak mohu zaplatit?
  5. Do kolika dní mi bude zboží doručeno?
  6. Jaký je způsob doručení zboží?
  7. Je možné si zboží osobně vyzvednout?
  8. Co když nejsou všechny mnou objednané položky skladem?
  9. Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás.

Jak mám postupovat při vytváření objednávky?

Názorný návod postupu vytvoření objednávky naleznete v samostatné sekci

"Jak nakupovat." Našim cílem je, aby prostředí našeho eshopu bylo jednoduché, srozumitelné a uživatelky přívětivé. Technicky používáme prakticky stejné postupy a principy jako většina internetových obchodů.

Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes váš eshop?

Registrace nutná není, přijdete ale o některé výhody dostupné pouze registrovaným zákazníkům, např. o sledování objednávky nebo historii předchozích objednávek.

Kolik stojí doprava / poštovné?

Cena poštovného je stanovena na částku 99 Kč bez DPH. Od stanovení této ceny došlo již několikrát ke zvýšení ceny služeb přepravce. My jsme se však rozhodli cenu dopravy nezvyšovat a část nákladů sami přebíráme. DPH poštovného je dle platné legislativy zařazeno do stejné sazby jako zboží, ke kterému je účtováno. V případě osiv je to aktuálně 15%.
Celková cena je tedy 115 Kč.

Jak mohu zaplatit?

Aktuálně je možné objednané zboží uhradit pouze formou dobírky. Do budoucna připravujeme v našem eshopu rozšíření platebních možností.

Do kolika dní mi bude zboží doručeno?

Objednávky se snažíme vyřizovat co nejdříve po jejich přijetí. Zpravidla zboží odesíláme druhý den po přijetí objednávky. To znamená, že jeden den objednáte, druhý den Vám zboží odešleme a třetí den můžete očekávat doručení. Garantujeme doručení do pěti pracovních dní.

Jaký je způsob doručení zboží?

Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Doručovatelem je Česká pošta. Spolupráce s Českou poštou je dlouhodobě bezproblémová. Naprostá většina zásilek je doručena do 24 hodin od podání formou obchodního balíku. Zásilky internetového obchodu osej.cz jsou doručovány pouze na území České republiky.

Je možné si zboží osobně vyzvednout?

Aktuálně je možné si objednané zboží osobně vyzvednout v provozovně na adrese Karla Čapka 97, 682 01 Vyškov. Tato provozovna nemá pevně stanovenou otevírací dobu, přesný termín a hodinu vyzvednutí Vaší objednávky je potřeba předem dohodnout prostřednictvím telefonu nebo emailu, vždy se budeme maximálně snažit přizpůsobit se Vašim časovým možnostem.

Co když nejsou všechny mnou objednané položky skladem?

Sortiment nabízený na eshopu osej.cz je velmi široký. I tak se snažíme udržovat aktuální informace o dostupnosti jednotlivých položek. Občas se bohužel stane, že některá z objednaných položek není skladově dostupná, proto jsme si dovolili určit hranici 15% z celkové ceny objednávky. Funguje to tak, že minimální vykrytí Vaší objednávky musí dosahovat 85%, pokud tomu tak není, ozveme se Vám a společně se dohodneme, jak budeme dál postupovat. Pokud je této hranice dosaženo objednávdu Vám odešleme.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás.

Kontaktní email info@osej.cz