Často kladené dotazy
- Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
- Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes váš eshop?
- Kolik stojí doprava / poštovné?
- Jak mohu zaplatit?
- Do kolika dní mi bude zboží doručeno?
- Jaký je způsob doručení zboží?
- Je možné si zboží osobně vyzvednout?
- Co když nejsou všechny mnou objednané položky skladem?
- Co když mi nejde objednávku zaplatit platební kartou?
- Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás.
Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
Názorný návod postupu vytvoření objednávky naleznete v samostatné sekci "Jak nakupovat". Našim cílem je, aby prostředí našeho eshopu bylo jednoduché, srozumitelné a uživatelsky přívětivé. Technicky používáme prakticky stejné postupy a principy jako většina internetových obchodů.
Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes váš eshop?
Registrace nutná není, přijdete ale o některé výhody dostupné pouze registrovaným zákazníkům, např. o sledování objednávky nebo o historii předchozích objednávek.
Kolik stojí doprava / poštovné?
Cena dodání zboží se odvíjí od zvoleného typu dopravy. Přehledný ceník dopravy a poštovného naleznete v sekci "Doprava a platba".
Jak mohu zaplatit?
Aktuálně je možné objednané zboží uhradit buďto platební kartou ihned po objednání, okamžitým bankovním převodem, pomocí Google Pay, Apple Pay nebo služby PayPal. Využít můžete také možnosti dobírky. Zboží si můžete objednat na dobírku i na výdejní místo Zásilkovny, PPL nebo Balíkovny a uhradit jej při vyzvednutí V neposlední řadě nabízíme také formu úhrady pomocí běžného bankovního převodu. Pokud si ji zvolíte, přijdou Vám na email současně s potvrzením objednávky i platební údaje. Na provedení platby je dán časový limit 7 dní, poté dojte k automatickému stornování objednávky.
Do kolika dní mi bude zboží doručeno?
Objednávky se snažíme vyřizovat co nejdříve po jejich přijetí. Dopravci u nás vyzvedávají připravené balíky během dne (většinou v odpoledních hodinách). Přes noc jsou pak zpracovány a již druhý den doručovány k Vám domů nebo na Vámi zvolené výdejní místo. Nepolevujeme ani o víkendech, objednávky přijaté během soboty a neděle předáváme dopravcům hned v pondělí. Zásilkovna se pyšní tím, že doručuje 98% všech zásilek podaných na adresu do druhého dne a my můžeme potvrdit, že to skutečně funguje.
Jaký je způsob doručení zboží?
Nabízíme rychlé a bezpečné doručení objednaného zboží. Využíváme služeb největších českých dopravců: Zásilkovny, PPL a České pošty. Převážná většina našich zákazníků volí dopravu na výdejní místa Zásilkovny. Spolupráce se všemi našimi dopravci je dlouhodobě prakticky bezproblémová. Naprostá většina zásilek je doručena do druhého dne od podání. Zásilky internetového obchodu Osej.cz jsou doručovány na území České republiky.
Je možné si zboží osobně vyzvednout?
Možnost osobního vyzvednutí objednávky již standardně nenabízíme. Důvodem bylo její minimální využití a špatné zkušenosti. Často se stávalo, že zákazníci si objednávku nevyzvedli. Pokud máte zájem si u nás objednávku vyzvednout, lze tak učinit pouze po dohodě. Adresu a kontaktní údaje naší provozovny naleznete v sekci "Kontakty".
Co když nejsou všechny mnou objednané položky skladem?
Sortiment nabízený na eshopu Osej.cz je velmi široký. Snažíme se udržovat aktuální informace o dostupnosti jednotlivých položek. Drtivou většinu objednávek vykryjeme na 100%. Někdy se ovšem stane, že některá z objednaných položek není skladově dostupná, proto jsme si dovolili určit hranici 10% z celkové ceny objednávky. Funguje to tak, že minimální vykrytí Vaší objednávky musí dosahovat 90%, pokud tomu tak není, ozveme se Vám a společně se dohodneme, jak budeme dál postupovat. Pokud je této hranice dosaženo, objednávku Vám odešleme.
Co když mi nejde objednávku zaplatit platební kartou?
Pokud se Vám z nějakého důvodu nepodaří objednávku uhradit platební kartou, pošleme Vám za cca 15 minut od odeslání objednávky email, ve kterém
naleznete odkaz, který vede na 3 možnosti:
1) Platbu kartou můžete dodatečně dokončit.
2) Můžete si objednávku přepnout na dobírku.
3) Můžete objednávku stornovat.
Pokud na tento email nebudete reagovat, Vaše objednávka se automaticky stornuje po pěti dnech od neúspěšného pokusu o úhradu platební kartou.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte nás.
Kontaktní email info@osej.cz